• counter

    أنا مين؟؟؟؟

    صورتي
    كان ياما كان...كان في بنت بتدور على حاجه مش موجوده اصلا

    Labels

هوه فيه ايه؟؟ -الجزء الثاني


"الو........انت تاني ..ايوه يا سيدي خلاص خلاص مش هشتم..في ايه بقى بجد" ده ال انا قولته والراجل كان بيكلمني وهوه مرعوب وانا كنت مرعوبه اكتر منه ,فجأه لاقيته بدأ يرجع تاني لطبيعته ويتكلم المهم سألني للمره الخماشر اذا كنت سندس ولا لا فجأه قولتله" انا سندس انا زفته متخلنيش اتغابى عليك تاني...هوه في ايه؟؟"

المهم الراجل شم نفسه ولقيته بيقولي "انا من وكالة ناسا الفضائية وده بجد والله انا ما بشتغلك, عموما انا هدخل في الموضوع بصي يا انسه سندس...حضرتك كنت كتبتي قصه قبل كده أعتقد ان اسمها "الغرباء"

انا انذهلت وجاتلي صدمه لان انا ما حكتش لحد عن القصه دي غير الواد حتحوت وال اعرفه عن حتحوت انو زي حالاتي كده لا له في الطور ولا الطحين.......المهم رديت عليه وقولت"وانت عرفت منين بقى ومين قالك عليها انتو بترقبوني دانتو نهاركو اسود انا يا.........."

"يا ستي والله العظيم مارقبناكي انت بس خلقك ضيق ليه كده صلي على النبي..احنا بس لقيناها اعتقد انها ضيعه من عندك بقالها فتره صح؟؟" قمت فتحت درج مكتبي عشان اشوفها موجوده ولا لا ملقتش حاجه "يبقى انتو ال سرقتوها ايوه ..دانا هبهدلكوا والنعمه" فجأه لقيت صوت الراجل اتغير كده ولقيته بيزعق فيا " بقولك ايه لو مبطلتيش قله ادب وزعيق انا ال هتغابى عليكي احترمي نفسك بقى واسمعيني للاخر الله دانا بقالي ساعه مش عارف اقولك كلمه ايه القرف ده " انا بيني وبينكو اتكتمت الراجل قفلني واقحمني بطريقه خلتني مفتحش بؤى تاني لحد اخر المكالمه كل ال كان طالع عليا حاضر وطيب ونعم.. لحد الاخر... الباشا خلص وانا طبعا زي الحمار ولا فهمت حاجه

المهم قفلت معاه وانا مش عارفه اقول ايه غير اني فضلت قعده على السرير دماغي تودي وتجيب يا نهار اسود القصه بتاعتي قلبت حقيقي...

هوه ال بنعمله في الناس هيطلع علينا ولا ايه؟؟؟ قفلت الموبيل ودخلت نمت زي الجزمه لحد اما اشوف الخيبة دي :(

0 comments: