• counter

    أنا مين؟؟؟؟

    صورتي
    كان ياما كان...كان في بنت بتدور على حاجه مش موجوده اصلا

    Labels

هوه فيه ايه؟؟ -الجزء الأول


نغمة فيروز بترن في ودني "ياااااااااطير" وانا نايمه متأخر وعوزه اقوم اكسر ام الموبيل ده, عملته سايلنت وانا مغمضه عيني ومش عارفه ازاي لحد دلوقتي, المهم من خيبتي عملتو فيبريشن طبعا بدأت اتعصب واتنرفز قمت ما سكه الموبيل ورفعته لفوق وقمت..........

رديت "الو" واذا فجأه الاقي صوت راجل كبير كده له هيبه يعني ولقيته بيكلمني وبيسأل بالانجليزي وبيقولي
Is this miss sondos

قولتله نعم ياخويا....الراجل طبعا مفهمش .قولتله انت طالب نمره كام..الراجل قعد يرطم شويه انجليزي وانا كنت ساعتها بنام اصلا كل ال فهمته من كلامه انو واحد رتبه كبيره يعني في وكاله ناسا..

انا بمجرد اما سمعته بيقولي وكاله ناسا قمت واتعدلت ومسكت امه تهزيق وشتيمه وقباحه لا تتصوروها كل ال فكراه من القباحه دي اني قولتله" هيه نقصاك بروح امك على الصبح اشتغالات احنا هنستعبط ولا ايه بقى انت متصل عشان تشتغلني يا بن ال..........والنعمه لو اتصلت تاني هنا هيبقى يومك لون قفاك وتييييييييييييييييييييييت"

المهم الراجل طبعا على ما اعتقد مافهمش حاجه بس من طريقه كلامي وقله ادبي ساعتها الراجل اتصدم واتكتم وقفل...

بعدها بساعه لقيت نفس نغمه فيروز بترن في ودني ايه اليوم ال مش فايت ده...بس المره دي من رقم مجهول مكتوب كده والله هوه يعني ايه رقم مجهول عموما مش موضوعنا...المهم رديت لقيت واحد المره دي بيتكلم عربي الله اكبر وبيقولي بس بعربي مكسر كده هوه حضرتك الانسة سندس؟؟ رديت برخامه "ايوه نعم خير" رد عليا بادب احرجني جداااااااا" حضرتك احنا من وكاله ناسا الفضائيه وكنا عوزين حضرتك........." انا سمعت ناسا تاني ونزل فاصل اخر من القباحه وقله الادب المتوقعه وغير المتوقعه "هوه انتو يا ولاد ال..........عملين عليا دوريات انا عارفه مين ال مسلطكوا عليا يا ولاد ال.......وهجيبه قولولوا سندس مش هتسكت وهتجيبك قال ناسا قال دانا هخيلي يومك اسود من قرن الخروب " انتهى الفاصل مع صدمه اخري للراجل وال قفل ومقدرش يستحمل للاخر...

دخلت نمت تاني وانا مقتنعه بعد قله الادب والمجهود الجبار ال قام بيه لساني ان محدش هيتصل تاني ورجعت للحلم ال كنت بحلمه قال وانا قعده على البحر وفجأه الكوره اتخرمط قامت البلكونه وقعه.........

المره دي رنت نغمه فيروز للمره التالته بس من رقم غريب جداااااااااا شكله كده من بره منين بقى الله اعلم انا ابعد رقم رن عليا كان السمبلاوين باين...عموما المره دي بدات احس اني ال مستهدفني ده مش شخص عادي....مسكت الموبيل وانا هموت من الرعب يا ترى ارد ولا ما ردش فضلت بتاع دقتين متردده ارد ولا ما ردش.............ياترى ارد ولا لا ؟؟؟؟؟

(يتبع)

0 comments: