• counter

    أنا مين؟؟؟؟

    صورتي
    كان ياما كان...كان في بنت بتدور على حاجه مش موجوده اصلا

    Labels

يالهوووووووووووووووووووووووي

كل اما اقول انا هبدأ صفحة جديده الاقي لامؤخذه في اللفظ حاجه كده طلعالي معرفش منين....سنة عدت من أسوأ السنين ال شوفتها بصراحه مع ذلك بعد اما بقع بقوم تاني وبرجع اضحك بس المره دي غير كل مره بدأت افهم الدنيا ماشيه ازاي ومش كل ال احنا فكرينهم موسى هما فعلا موسى من امبارح وانا اغنية سعاد حسني ال اسمها بانو بانو على اصلكو بانو بتلف في دماغي...ازاي كلمه منك تخلي ال ادامك يبان على اصله في لحظه ده ال هنشوفهوا دلوقتي...تعالوا معايا نشوف الفيلم :)


جيت وكنت متوقعه ان بعد شفيق الدنيا خلاص كده شكرا بس لا الدنيا مش كده.... الدنيا بعده كانت احلى بصراحه اتعرفت علي زكريا كان شاب ميه ميه الصراحه كنت كل اما ابصله احس اني ببص في مرايه... كان نفسي من اول مره شوفته اني افضل معاه العمر كله بس يلا النصيب بقى...عرفته في وقت صعب اوي اني افكر ارتبط تاني...كنا نعرف بعض معرفة سطحية لحد اما اتقابلنا صدفة كان بيكلمني كأنه يعرفني من زمان وانا كنت كده طبعا ولا كان يخطر على بالي ال هيحصل بعد كده... عرفته مشاكلي كلها واني كنت اعرف شفيق وانه كان انسان مستهتر ولعب بيا كتير وانا ال كنت هابله كان انسان متفهم فعلا وعرفني انو كان واخد باله مني من فتره وانا مكنتش اعرف....بصراحه فرحت بس في الاول كان خيال شفيق ادامي بيطاردني كأنه بيقولي محدش هيخدك مني بس بصراحه زكريا قدر في وقت بسيط يحببني فيه عشت معاه بجد احلى ايام كنت بتمناها من الدنيا.

أولا كان من أولها معايا صريح قالي انا ظروفي كذا وكذا طبعا وافقت على طول شخص زي ده قليل اوي لما تلاقيه حتى هوه كمان بيقول عليا نفس الكلام..
المهم اتفق انو هيتقدملي وفعلا وفى بوعده قالي اننا هنقعد فتره وانو ظروفه الماديه هتتحسن مسك شغلانه جديده وربنا كرمه بس بدأت احس بعد كام شهر انو مبقاش طبيعي حسيت انو بدأ يضغط عليا وحسيت انو فكرني زي ما بيقولوا فرخه بتبيض دهب سهمي معايا في كذا لا هاتي كذا لا مش عارف ايه وبقى يتأمص من اقل حاجه ويحسبني على الرايحه والجايه مع انو مش من حقك واخرها انو مش عوز لا يجهز ولا يعمل اي حاجه طبعا بدأت احس اني وقعت في بلاعه تانيه اغوط من ال قبلها بدون تفاصيل لاني بجد قرفانه من الشخص ده اديته استماره 6 وسربته ... كل ده وشفيق قال ايه بيحاول يرجعلي تاني في الفتره دي واخرتها قلت يالهووووووووووووووي



0 comments: