• counter

    أنا مين؟؟؟؟

    صورتي
    كان ياما كان...كان في بنت بتدور على حاجه مش موجوده اصلا

    Labels

الباشا حبيب


"نعم ياختي" فجأة لقيت نفسي بزعق في صفية صحبتي اول اما لقيتها جايه تقولي " اسكتي مش شحته صاحب المنيل ال انت مرتبطه بيه جاي يقولي انهارده قال ايه الواد شفيق جايب بت كده قال تشتغل معاكو"

فجأه وبلا مقدمات لقيت نفسي في حته كده وادامي سكاكين وسواطير كتير وحواليه دم كتير وقال ايه اللهم اجعله خير ماسكه في ايدي سكينه كبيره وبقطع في حاجه ايه هيه الله اعلم ..بعدها فقت لقت شفيق ادامي ومعاه بت كده شكلها لا مؤاخذه بقى وبتتقصع كده ومش مظبوطه خالص..بيني وبينكو البت شكلا نيله استغفر الله لكن جسما مليانه بس مش مزه يعني جيت احاول اتقصع زيها معرفتش قولت اتنيلي بقى سيبي التقصيع لاصحابه, الهانم قعدت جمبه وانا كنت باكل في ضوافري لحد اما وصلت لكوعي والبت كل شويه تبصله وتضحك وانا عوزه اقوم اكل دماغها بس الصبر حلو ولا ايه..اليوم عدى اسود على دماغي قال وانا ال كنت جيباله عسليه معايا واجي اديهاله يقولي مبحبهاش دانا جيباها من ام 75 قرش يعني مش اي حاجه المهم جينا وقت المرواح استناه عشان يجي يوصلني ولا الهوا انده عليه يقولي ثواني والثواني بقت دقايق والدقايق بقوا ساعه ..فجأه لقيتني بشده من الجاكت وبقوله "هوه احنا مش خلاص ولا ايه؟؟" قالي "اه خلاص" وانا زي الهطله مش فاهمه معنى الكلمه
المهم الناس كلها نزلت وكنا بتاع الساعه 8 بليل عملت فيها ال مأموصه ومشيت ادام ولا حد عبرني مشيت بسرعه عشان حد يندهلي ولا حد عبرني, هجري كمان شويه ولا الهوا واذ فجأه قولت اما ابص ورايا كده اشوف في حد ولا لا
اتصدمت..تخيلوا لقيت ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ملقتش حد ..نزل عليا مؤثر صوت الرياح ال بتبقى في الصحرا وكومة أش من ال بتبقى معديه دايما في افلام الكاوبوي الامريكاني القديمه واصوات غربان تحوم حول المكان منظري كان وحححححححححش وانا وقفه لوحدي ومفيش حد خالص اتفرست فرسه كنت بجد عوزه ارجعله ارنه علقه عمره ما حد ادهاله

شويه ولقيت اغنيه عبد الحليم حافظ "أحضان الحبايب" بتلف في دماغي وال بدايتها "مشيت مشيت مشيت على الاشواك وجيت لاحبابي لا عرفو ايه وداك ولا عرفوا ايه جابك" فجأة لقيتني بغير اتجاهي وطلعت اجري اجري لحد اما حصلتهم لقيت سي شحته والباشا الحبيب شفيق ماشيين اول حاجه عملتها مسكت الشنطه وقمت رزعاهه في دراعه وانا بقوله "قدرت تمشي وتسيبني"

وبكل هطل وبلاهه وبنظره متخلفه جدا قالي" مخدتش بالي" بسرعه حطيت ايدي على بؤي خوفا من نزول فاصل من الشتايم القبيحه جدا على رأي واحد صحبنا ..

بصتله وقلت سبلي يا بت جايز يتكسف لقيته بيحاول يهرب زي ما تقول عامل عمله وبيخلع عوزه اثبت امه مش عارفه روحت لشحته قولتله "هوه في ايه يا بني هوه ماله في ايه؟؟" قال يرد وكل ال طالع عليه "روحي يا سندس دلوقتي روحي"

"لا قال اروح قال انا قتيلته انهارده يا اعرف في ايه يا هتفضلوا هنا لبكره مش مروحه " كل ده وانا قلبي بيقولي قوليهاله يا عبيطه قبل ما يقولهالك ..يقول ايه هوه احنا في سبق..

وقفت بعيد وفي جيبي ام العسليه الفقر دي والباشا حن وجه وقف وعاملي فيها رشدي اباظه وصدرلي وش الجزمه وقالي" احنا مش هينفع نكمل"

كل ال كان في دماغي ساعتها طيب مين هياخد العسليه ام 75 قرش مش حرام تترمى.. وحاجه تانيه كمان الكوتشي ال في رجلي صعب انو يتقلع طيب اخبطه بايه..عملت فيها شاديه وعيطلي دمعتين ودورت وشي وخدت جيست "بلغه المسرح يعني وقفت وقفة مميزه باتجاه معين" اجيبه كده مفيش فايده اجيبه كده مفيش فايده وحبه اشتغلت الاسطوانه بتاعت مش عايز اظلمك معايا وانا عندي اخوات بنات وانا مش في ايدي حاجه اعملهالك والكلام العوء ده اسفه على الالفاظ اخر اما زهقت قولتله خلاص انت هتقرفني ليه براحتك يا عم ..

لا وقال شحته بيقنعني ان مفيش حد تاني وان يعني الباشا فاق فجأه لقى نفسه وظروفه منيلين ماحنا عرفين الكلام ده من زمان مش لسه نازل امبارح الصبح
عموما طلبت من شحته يوصلني عشان اركب واروح وبالمره اديله العسليه النحس دي................

1 comments:

معتز الشافعى يقول...

كل ده حصل ؟؟
وانا كنت فين
على فكره اللى اعرفه ان شفيق ....
وكمان.....
ولا بلاش
احسن تزعلى يا سندس
اشطه العسل