• counter

    أنا مين؟؟؟؟

    صورتي
    كان ياما كان...كان في بنت بتدور على حاجه مش موجوده اصلا

    Labels

قال وأنا ال كنت فاكره


ياااااااااااسلام ,أول كلمه طلعت مني أول اما شوفته بيتكلم عليها قولت في نفسي اه يا بت يا سندس لو ترتبطي بواحد زي ده, وفجاه لقتني بقوله " هوه انت مش عندك اخوات صبيان" رد عليا وكان مستغرب اوي كأني سألته سؤال جديد متسألش قبل كده وقالي" أه عندي بس اشمعنه؟؟"

قولتله اصل بيني وبينك انا نفسي في حد زيك كده, وسبحان الله زي ما تقول كانت ابواب السما مفتوحه ساعتها واتكتبتلي ولسه بعاني يلا مش مشكله, المهم اننا فضلنا نتكلم عنو وعنها لدرجه اني كنت خلاص بدأت اقتنع تمام انو مش هيكمل معاها أصل مفيش واحد بيتكلم عن واحده كده الا لو كان خلاص بيفركش..عموما ده مأثرش معايا كتير فضلنا اصحاب فتره لحد أما حصل المتوقع..بسأله عليها لقيته بيقولي "اتخطبت" جالي حاله من الذهول مع القليل من الهطل المؤقت..

ماكنش على وشه اي تعبير يوضح انا المفروض اقوله ايه, اضحك واهرج وارمي افهات ولا اواسيه عموما مش هتفرق , المهم اني قولتله خيرها في غيرها ربنا يرزقك ببنت الحلال ال تسعدك وكنت شويه وهشحت عليه, بدأ حاله من الالتزام في كل حاجه في حياته حتى انا وقتها استغربت بس بعد كده مستغربتش خالص أصلها بعد كده لما سألت اصحابه لقتها عاده..

اهو جالي البحر لحد عندي عبيطه لو ما رمتش نفسي ولا ايه, ارتبطنا كما كنت اتمنى وبعدها ظهر الوجه الاخر للعمله لا وقال وأنا ال كنت فاكره

اذ فجأة بدأت احس ان الملاك البرئ ال كنت هموت عليه ماهو الا وجه تاني خالص ماهو مش بيقولك عرفت فلان أه عشرته لا..اهو هوه ده بقى فضلت معاه شهر عرفت ال فيها لا في حب بقى ولا تسبيل ولا الكلام ال البنات نفسها في ده ال كنت أنا منهم يعني كل ال كان يهمه في الموضوع كله اصحابه شغله ماهو الباشا فنان وده ال انا هحكيه بعد كده

أنا حتى أياميها كنت لابعرف اطبطب ولا ادلع ولا الكلام ده خالص كل اما كان يضايقني كنت اشتغله في الازرق" بص يا بني الليله مش طلباك خالص يا تتعدل ينفضها سيره انا مش ناقصه وجع قلب" والمشكله انه كان بينفض ولا كأنه سمع حاجه لحد أما اتدبست معاه في شغل في أجازه نص السنه ولا فتحت بؤي زي الجزمه ماهوه احنا لما كنا فضيين مكنش فضيلي تخيلو بقى لما نبقى مشغولين

والليله كلها اتلمت في اسبوعين لكن بدأت احس انو مش طبيعي وان في حاجه بدأت تشغله عني بس مش الشغل وده في الخيبة القادمه

2 comments:

معتز الشافعى يقول...

انا عرندس يا سندس
صاحب حتحوت

حتحوت حكالى عنك كتير اوى

ممكن نبقى فريندز؟؟

او بيرزون بريك؟
او سنوات الضياع حتى هاهاهاها

معتز الشافعى يقول...

انا كنت بهزر
انتى صدقتى ولا ايه
انتى فاكره انى بعد كل اللى قريته ده معرفش انتى مين
هاهاهاهاهاهاها

بلدى طنطا
واحب اعيش اونطا
اشطه العسل